ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД
Перспективний педагогічний досвід – важливий фактор підвищення педагогічної майстерності, розвитку творчої ініціативи викладача та майстра виробничого навчання, невичерпне джерело нового, прогресивного.
У ДНЗ «Сумський центр ПТО ДСЗ» накопичено певний педагогічний досвід, який відповідає сучасним вимогам. Майстерність педагогічних працівників навчального центру створюється, спираючись на науку та практичний досвід багатьох поколінь. Вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду є пошуком найбільш ефективної та раціонально організованої педагогічної системи, яка здатна вирішувати конкретні завдання за певних умов. Цей досвід оригінальний за змістом, логікою, методами і прийомами. У ньому творчо відбиваються досягнення, висновки і рекомендації педагогічної науки, реалізуються виявлені закономірності, простежується синтез з особистим досвідом педагога.
Головною задачею навчального центру є:
– підготовка висококваліфікованих, конкурентоспроможних робітників;
– розкриття потенційних можливостей і здібностей здобувачів освіти, їх гармонійного розвитку.
Із метою вивчення та запровадження передового педагогічного досвіду викладачи та майстри виробничого навчання опрацьовують новітні технології з педагогічної майстерності, проходять навчання на інтернет–онлайн уроках, інтернет–онлайн семінарах, інтернет–онлайн вібінарах. Також опрацьовують фахову літературу по кожній професії і досвід споріднених навчальних закладів професійно (професійно–технічної) освіти.
ПЕРЕГЛЯНУТИ:
План-конспект уроку з предмета “Спеціальне малювання”. Професія: Перукар (перукар-модельєр).
Презентація до уроку з предмета “Спеціальне малювання”.
Технологія приготування солодких страв та напоїв.