МЕТОДИЧНІ КОМІСІЇ
У розвитку професійно-педагогічної компетентності майстрів виробничого навчання та викладачів значну роль відіграє методична комісія, метою якої є забезпечення пошуку ефективних шляхів і форм сумісної викладачів спеціальних дисциплін та майстрів виробничого навчання. Основними напрямками діяльності є наступне:
а) розробка навчально-методичної документації:
– обговорення робочих навчальних програм з виробничого навчання та виробничих практик з внесеними змінами та доповненнями;
– обговорення переліку навчально-виробничих робіт, змісту видів робіт;
– обговорення комплексних видів робіт для кожного кваліфікаційного рівня з професій;
– обговорення змісту паспорта комплексно-методичного забезпечення професій;
– обговорення видів робіт, які виносяться на підсумкову та державну атестацію;
б) організація навчально-виробничого процесу. Цей напрям меторичної роботи забезпечує:
– обговорення питань, пов’язаних з організацією формування початкових навичок здобувачів освіти у навчальних кабінетах та майстернях, простих комплексних видів робіт, лабораторно-практичних тощо;
– обговорення методичних підходів до запровадження в навчально-виробничий процес активних форм навчання;
– обмін досвідом із застосуванням різних методів на уроках теоретичного та виробничого навчання;
– обговорення методичних рекомендацій і розробок уроків теоретичного та виробничого навчання;
в) підвищення ефективності навчально-виробничого процесу:
– аналіз якості навчальних досягнень здобувачів освіти з теоретичного навчання, з виробничого навчання і виробничої практики;
– забезпечення навчально0виробничого процесу сучасними дидактичними засобами навчання;
г) підвищення професійно-педагогічного рівня:
– організація взаємовідвідування уроків викладачами та майстрами виробничого навчання у своїх колег;
– підготовка та проведення відкритих уроків;
– організація обміну передовим педагогічним досвідом.
ЦИКЛОВА КОМІСІЯ ВИКЛАДАЧІВ І МАЙСТРІВ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ ДНЗ “СУМСЬКИЙ ЦЕНТР ПТО ДСЗ”
ПЕРЕГЛЯНУТИ:
План роботи циклової комісії на 2023 рік
НА ДОПОМОГУ ВИКЛАДАЧУ
ПЕРЕГЛЯНУТИ:
Інструкція з ведення журналу теоретичного навчання
Схема плану уроку теоретичного навчання
НА ДОПОМОГУ МАЙСТРУ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ
ПЕРЕГЛЯНУТИ:
Інструкція з ведення журналу виробничого навчання
Ведення журналів виробничого навчання
Зразок оформлення плану уроку виробничого навчання
Форма взаємовідвідування уроків
Організація навчально-виробничого процесу в ПТНЗ (рекомендації)
Наказ від 20.06.2020 №1181 “Про затвердження професійного стандарту “Майстер виробничого навчання”